Medecina supraterrenal

L’altre dia vaig anar al metge i em va dir que havia de fer una mica d’esport. Vaig entaular un debat amb el metge perquè sincerament tinc els meus dubtes que l’esport em beneficiï gens ni mica; crec que l’esport és beneficiós pels cossos que necessiten l'esport, però cossos com el meu, allunyats per complet de l’anhel de fer esport, cossos que no volen córrer, que són sedentaris per naturalesa, no necessiten pas l'esport per estar sans, ans al contrari, diria que malmetem el cos si els antiesportistes ens posem a fer esport.

Tot això li vaig dir al metge, afegint que la medecina no té en compte el vessant anímic del cos, el qual és el que encabat regula la vitalitat i mortaldat corporal, de manera que si una ànima està dotada d’una genealogia sedentària i per tant no té la gasolina o l’oli suficient que lubrica el mateix cos, el preferible és no moure’l gaire. I de la mateixa manera, si una ànima va sobrada d’oli, és a dir, genealògicament està feta perquè el cos que la resguarda es mogui, cal que faci esport perquè el mateix cos ho demana, o millor dit, és l’ànima que necessita que el cos es mogui i per aquest motiu el cos demana fer esport.

Anava jo fent la meva tesina sobre medecina immaterial i el metge amb tota la raó em deia que tot el que deia era literatura de mercat ambulant, això a banda que no es podia demostrar. I és cert, ben cert que no es pot demostrar, i que le medecina anímica ha de ser del tot subjectiva, i que per tant és el subjecte qui, en funció de la seva inclinació vital, ha de determinar què és sa i què és insà pel cos, sempre atenent en part els criteris de la medecina objectiva o suprasubjectiva. Però de la mateixa manera, tenint molt en compte també l’ecosistema de l’ànima, el qual, certament és ignorat maldestrament per la medecina objectiva.

Fumar, per exemple, és perjudicial segons la medecina de manual, però fumar en determinats moments, per exemple quan tens una grip, i acompanyar la cigarreta d’un whisky, en el meu cas, només en el meu cas, mata d’ asfixia els microbis i tot quant bacteri malèfic; i dic en el meu cas, perquè el meu subjecte- en aquest cas, jo mateix o la meva ànima - em transmet a través del membre, una sort de senyals còsmics o supraterrenals que telepàticament m’informen que, efectivament, endins el meu cos el fum està asfixiant els insectes mal·lèfics.

De la mateixa manera que els esportistes fan esport perquè tenen una ànima esportiva, els antiesportistes no fem esport perquè tenim una ànima antiesportiva, i si l'ànima no vol l' esport, per alguna cosa serà -dic jo- no cal anar tampoc gaire més lluny; solament fer-li més cas a la teva animeta, també prendre’t les recomanacions medicinals del teu metge en la seva justa mesura, combinant els remeis de la medecina objectiva, amb els remeis de la teva pròpia medecina subjectiva o telepàtica, els quals, per cert, i ja per acabar, res tenen a veure amb els anti-remeis de l'homeopatia i demés bruixeria, sinó amb el moviment ondulant del teu membre, connectat aquest íntimament i sanguínia amb l’hàbitat més profund de l'ésser immortal.

No hay comentarios: